Rachel's Blog (read and reply!)

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 9:31 pm

I have to agree. But Matt is funny he will probably fight me on it because I will be missing classes. We haven't had time to discuss it yet. I'll bring it up over Christmas since its in February. He said he'd pay for it if his parents don't which is sweet, but then he still doesn't want me missing classes lol. I'll reason it out with him that its no big deal. Its beginning of the semester anyways. I'll only be like 4 or 5 classes in for each of them and I'm only taking 3.
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 9:38 pm

Hahahahha noooo he doesn't have crabs.
The crab is the badge they receive once they go through EOD school..lol
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 9:44 pm

Haha...nice!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 9:46 pm

Yeah i still giggle whenever he says he can't wait till he gets his crab!! hahaha immature i know but it's funny..lol
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 9:55 pm

There are endless puns and jokes you could make off it though....haha....
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 9:56 pm

yeah that's for sure... ugh i've got so much to do!!!!! too many distractions!! hahaha
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 10:11 pm

I know what you mean. I have tons of stuff to do. Applications for law school, papers to write, exams to prep for, and bills, and all the usual stuff. When really I just want to procrastinate and wish away the time till Matt gets home lol. I feel like a pathetic girl sometimes. This whole relationship took me by surprise. We've been friends for 2 years and all of the sudden he asks me out. I seriously was like Oh this might be fun...then the next thing I know we are saying I love you a month later then talking about marriage. And the weekend before he leaves for BCT he goes while at a party what would you do if I went out on the dance floor right now and got down on one knee and asked you to marry me? I was like um....I'd say yes (after I got over the shock). He also sized up my college class ring randomly that weekend....made me suspicious. But I had thought it wouldn't be for awhile. I have no idea what he is planning now. I'm just trying to finish out my senior year of college lol....
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 10:13 pm

awwww that's cute!!! it's always good to start out as really good friends though. helps you really know the other person. =]
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 10:17 pm

yeah i look back now and see the chemistry and the flirtations lol....and we both were like wow we were blind to each other haha....we apparently were crushing on each other for the entire 2 years.
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 10:22 pm

aww that's adorable!!! Well I'm glad everything turned out how it did.. so romantic Smile
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 10:27 pm

aww thanks...yeah lol...at least we have a great story to tell our kids someday!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Admin on 30th November 2008, 10:41 pm

lol aww

thats how me and my husband were. it all started in 7th grade and we finally went our our senior year of highschool. it was quite romantic!

we didnt realize that we were crushing on eachother since then lol Like a Star @ heaven
avatar
Admin
popularity
popularity

Female
Number of posts : 204
Registration date : 2008-11-29

View user profile http://militaryangels.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 10:43 pm

aww thats cute....my mom is always like it always starts with friendships and a chemistry you don't see until much later. I must agree with her!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Admin on 30th November 2008, 10:45 pm

yeah.

its probly because you actually see the way they really are.

have you noticed?

like, if you guys just randomly meet, and you guys go out. the try to be different just to impress you.

but when youre friends, well theres really no need. and they can be themselves you know?
avatar
Admin
popularity
popularity

Female
Number of posts : 204
Registration date : 2008-11-29

View user profile http://militaryangels.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 10:45 pm

I wish I could've grown up knowing Benny, but it's ok. We've got the rest of our lives together =]
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Admin on 30th November 2008, 10:46 pm

because someone may be getting proposed to soon we hope!!!!!!![b]
avatar
Admin
popularity
popularity

Female
Number of posts : 204
Registration date : 2008-11-29

View user profile http://militaryangels.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 10:47 pm

haha yeah Very Happy
He called my dad again tonight. They're "getting to know each other"
hmm...
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Admin on 30th November 2008, 10:52 pm

hey make sure you introduce yourself on the "are you new" forum
avatar
Admin
popularity
popularity

Female
Number of posts : 204
Registration date : 2008-11-29

View user profile http://militaryangels.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 10:59 pm

will do!

Oh thats a good sign!! I'll keep my fingers crossed for you!!!!

I totally agree...I am so much more chill around Matt especially about what I wear since he started off getting to know me at my worst. We were lifeguards/managers lol...sweaty, no make up, yep and he still thought i was pretty! Although he told me the first thing that attracted him to me was my personality. He says he noticed it from across the pool the first time he saw me...it was adorable!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 11:03 pm

aww that is cute!!! yeah i will keep you all updated as to what happens in 19 days..lol im hoping allie will be there
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Admin on 30th November 2008, 11:04 pm

aww that soo corny but too sweet!
avatar
Admin
popularity
popularity

Female
Number of posts : 204
Registration date : 2008-11-29

View user profile http://militaryangels.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 11:04 pm

even more exciting! I want full details of course lol!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 11:06 pm

yes ma'am!!! many pictures and video will be required so you'll definitely see whatever happens when i pick him up
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Elongal09 on 30th November 2008, 11:08 pm

yey yeah i so want to do the same when i pick matt up with his parents because it will be the first time i see him in uniform!!!! but i feel like his parents will be like uh??? lol...so i'll wait till we're alone and snap the photos! There will be many....especially since he meets my dad's side of the family hehe!
avatar
Elongal09

Female
Number of posts : 83
Age : 31
Location : Raleigh, NC
Registration date : 2008-11-29

View user profile

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Carlene on 30th November 2008, 11:09 pm

that's exciting!!! you're gonna LOVE the uniform. Is he just wearing ACU's or will he be wearing Class A's?
avatar
Carlene
popularity
popularity

Female
Number of posts : 132
Age : 28
Location : Mesa, AZ
Registration date : 2008-11-30

View user profile http://www.myspace.com/boxcaracer0987

Back to top Go down

Re: Rachel's Blog (read and reply!)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum